Trendem roku 2011 je KLIENT

Světový marketéři neustále vymýšlí strategie, trendy, nápady a někdy až nesmyslné nabídky.

Světový obchodníci se předhánějí ve slevách a nadstandardních přidaných hodnotách.

Vezměme rozum do hrsti a vyhlašme Trendem roku 2011 - KLIENTA. Ano, čtete dobře - marketingový a obchodní trend příštího roku by měl být klient.

Zvláště v hotelovém byznysu, kdy obsazenost hotelů dává prostor pro práci s hostem, pro možnost ukázat hostům, že personál je v hotelu pro klienty a ne naopak, v době, kdy velmi záleží na tom, jak se host cítí a jak bude dál veřejně hotelové služby hodnotit.

Trendem je klient - napište svým recepčním v recepcích, pokojským do úklidových místností, gastronomům do kuchyní, restaurací a na bary, zkrátka všem, kteří přicházejí s klientem do přímého i nepřímého styku.

A co hotelový marketing? Ruku na srdce, opravdu připravuje pro klienty cílené kampaně, které mají ohlas? Opravdu jsou nabídky lákavé a inspirativní? Někdy mám pocit, že se kampaně naprosto míjejí účinkem a připravují se jen proto, aby se ... něco udělalo ...

Postavme klienta na první místo, přemýšlejme, co by se jim samotným líbilo a řiďme se podle toho. Probuďte v klientovi pocit, že všichni hotelový zaměstnanci odvádějí svojí práci pro jeho spokojenost a dejte mu to najevo pozdravem a přivítáním, pozorností, uctivostí a ochotou pro něj udělat něco navíc. Příležitostí je v hotelu snad nejvíce ze všech služeb, které jsou kdy kde poskytovány.

Zvláště v době, kdy recese doslova odhání hotelové hosty, je potřeba hosta hýčkat a vyzvednout, poskytnout mu všechny dostupné informace do kterých vhodně začlenit obchodní nástroje a cross-selling vedoucí k navyšování tržeb.

Technická vyspělost nikdy nenahradí verbální projev, flexibilní reakce, lidskost jednání a doporučení.

Vsaďte na - Trend roku 2011 je KLIENT